wtorek, 1 listopada 2016

Aktualizacja dlugosci. Rosna.

Czas zrobic male podsumowanie mojego rosniecia. :-)


    
6.09.16                                                         30.10.16



Ciagle staram sie namierzyc, jak mi te kudly rosna. Od pierwszego do drugiego zdjecia minelo prawie dwa miesiace. Zdjecia nie sa podobne (niestety) ale mam na plecach tatuaz, wiec widze gdzie sie konczyly a gdzie sie koncza teraz. Mysle ze urosly jakies 4,5 do 5 cm przez te dwa miesiace. Niestety, na sucho zupelnie tego nie widac, bo zamiast przestawac sie krecic, to im dluzsze, tym mocniej ida do gory. 

Na mokro najlepiej widac, jak bardzo rzadkie mam koncowki. Obawiam sie, ze wszystkie pojda do sciecia. Ale jeszcze nie teraz. Chcialabym po podcieciu zostac z dlugoscia za ramiona, bo boje sie, ze zaczna sie rozdwajac przez ocieranie sie o ubrania. 

Co stosowalam:
- Jantar z esencja Andrea w formie wcierki
- Joanna Power Hair z esencja Snazil, tez w formie wcierki
- maske na skalp Babuszki Agafii drozdzowa
- Biotyne 10.000 raz na dwa-trzy dni jedna (konska dawka)
- skonczylam CP


No, chyba rosna :-) Im sa dluzsze, tym mniej klopotu mi sprawiaja. Nie pusza sie tak, latwiej je reanimowac na drugi i trzeci dzien. Eksperymentuje z dniem czwartym!!! :-) Koncowek rozdwojonych nadal brak, chyba to zasluga tych goracych nozyczek. Chyba. 

Niestety dopadlo mnie tez jesienne linienie. Wypada mi wiecej kudelkow niz zwykle. Staram sie aplikowac im kozieradke i czesciej uzywam Cerkogelu, zeby miec pewnosc, ze skalp jest czysty. Nosze sie z daniem skorze glinki, tak na wszelki wypadek, ale ostatnio troche ciezko z czasem. 
 

No i hennowanie mnie czeka. Zbieralam deszczowke do henny, ale poddaje sie, jak na zlosc w UK nie pada.  To by bylo na tyle.
 


 

4 komentarze:

  1. Super postęp :) Ja do tej pory nawet nie śledziłam swojego przyrostu bo jest żałośnie mały i włosy ciągle stoją w miejscu przez częste podcinanie. Mam nadzieję że dzięki temu że są coraz zdrowsze, coś się w końcu ruszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ze sie ruszy. Ja nie mam pojecia jak mierzyc krecone wlosy a wybranie pasma kontrolnego jest niemozliwe... dlatego nigdy mi do glowy nie przyszlo by sprawdzac. Ale zauwazylam ze mokre jako tako mozna choc porownywac jedno zdjecie do drugiego. Pozdrawiam 😀

      Usuń
  2. Mam to samo z tym mierzeniem ;) Dlatego mierzę wyłącznie na mokro, jak już nałożę odżywkę i na poślizgu z odżywki porządnie je rozczeszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to my tak wszystkie mamy chyba. Zdjecia sa dobre. Jednak nie przekonam sie do linijki. :-)

      Usuń

Dziekuje!