niedziela, 7 sierpnia 2016

Susza. Czyżby BingoSpa 40 aktywnych składników?

Dziennik:
1) Jantar z esencja Andrea na noc
2) Olej krokoszowy na maskę Natur Vital aloesową, na 2h
3) Mycie maską BingoSpa 40 
4) Maska Biovax naturalne oleje, na 2h
5) Płykanka z gluta z lnu i nasion chia
6) Nivea balsam do loków z kapką żelu Syoss

Nie podoba mi się to, co się dzieje. Mam suszę. Nie wiem jednak, co jest jej powodem. Może być BingoSpa a może powrót do krokosza, po skończeniu butelki oleju z pestek dyni. Nastepnym razem zmianiam olej na olej z nasion bawełny, jedyny z podobna zawartościa kwasów tłuszczowych, jaki teraz posiadam. Umyje tez czymś innym. 





  

7 komentarzy:

  1. Jeśli dobrze pamiętam, to w tym Bingaczu czterdziestka oznacza ilość wyciągów z ziół, a niestety ziółka są częstą przyczyną wysuszenia. Więc może faktycznie chodzić właśnie o to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie tez go podejzewam. A tak dobrze myje. Szkoda... Wracam do Kallosa narazie.

      Usuń
  2. Płukankę z gluta znam i kocham! <3
    Ale z nasion chia? Jak dokładnie ją przyrządzasz? Ja jestem nowa jeśli o nie chodzi, wczoraj właśnie kupiłam pierwsze opakowanie i cena mnie trochę przeraziła... :D
    Włosy się pięknie pokręciły <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobilam dokladnie tak jak z siemiem lnianym. Wychodzi gestrze wiec troche ciezko przecedzic ale mi sie nic we wlosy nie wplacze wiec jakos mi nie przeszkadza jak mam ziarenka w plukance. Co do dzialania to nie mam pojecia... dopiero testuje. Narazie mam pol na pol ze zwyklym glutem. Co do ceny to w pl niestety straszne. Ja od lat jadam jako ze duzo protein maja.

      Usuń
  3. Moze jak ci zasmakuja to warto po necie poszukac w jakiejs przystepnej cenie. Im wiecej sie kupuje tym zwykle tansze. Przynajmniej tak jest w uk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety ta maska bingo mocno przesuszała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie tez. Nawet do samego mycia. Sprzedam mojemu mezczyznie. Ma krotkie przesusz mu nie grozi. 😀

      Usuń

Dziekuje!