środa, 10 sierpnia 2016

Mocznik i CP z biotyną. Wysyp pryszczy.

 Dziennik:
1) Jantar z Andreą na noc
2) Olej z nasion bawełny na maskę Natur Vital aloesową, na 2h
3) Mycie Kallosem Color
4) Maska samoróbka z mocznikiem, na 2h
5) Płukanka z octu z jabłek z gluta z lnu i chia
6) Nivea balsam do loków
7) CHI na końcówki


Mocznik jest wspaniały. Na zdjęciu włosy na trzeci dzień po myciu!!!! Genialnie nawilża, lekko usztywnia, włosy długo są swierze i pokrecone. Nie odkształcają się w nocy, mimo, że śpię z rozpuszczonymi.

Od jakiś trzech tygodni biorę Calcium Panthotenicum na zmiane z Biotyną w końskiej dawce (10000 jednostek). Nie mam pojęcia, czy kudłom pomaga. Ale na twarzy zrobiły mi sie pryszcze.. Szczególnie wokół brwi, co jest dość dziwne. Moja cera nie jest problemowa, w zasadzie nie przykładam dużej wagi do pielęgnacji jej. Do mycia używam wody, czasem, zwykle zimą, nakładam jakiś lekki olej (kaloryfery mnie przesuszają). Wczoraj musiałam buźkę umyć mydłem. Mam fajne mydełko borowinowe Tołpa. Niestety, nie pomogło, doskoczyło kilka malutkich pryszczyków przy drugiej brwi. No nic. Przeczekam.









4 komentarze:

  1. Już wiele razy miałam dokupić sobie mocznik, ale zawsze w końcu zbiera mi się w koszyku tyle półproduktów do twarzy, że ostatecznie go usuwam :D Ale teraz mnie przekonałaś!

    Witaminy na obecne włosy nie pomogą, bo są to struktury martwe. Nie są ukrwione, więc nic co jemy nie dociera do nich. Ale dociera to do cebulek włosów i może sprawić, że nowowyrastające włosy będą zdrowsze i szybciej rosły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz jak ci sie podoba jak juz sprobujesz. Z mojego doswiadczenia to w masce z mocznikiem musi byc duuuuuzo olejow. Inaczej puszy i jakby rozmiekcza. Ten fajny efekt powstaje dopiero w polaczeniu olejow i mocznika. 😀

      Usuń
  2. Mnie też coś ostatnio wysypuje :/ to dziwne bo latem chodzę często bez makijażu...

    Pięknie się pokręciły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki. A mozesz napisac czy to przechodzi? Ten wysyp?

      Usuń

Dziekuje!