sobota, 9 lipca 2016

Maska Natur Vital aloesowa




1.) Olej z pestek dyni na gluta i sok z aloesu, na 2h
2) Mycie maska Vatika z czarnuszka
3) Maska Natur Vital na 2h
4) Plukanka z gluta, soku z aloesu i octu jabłkowego
5) Nivea do lokow z kapka zely Syoss



Mój perłowy przyklap postanowiłam ratować aloesem. Opłaciło się. Zdjęcia wieczorne, brzydkie jak diabli.  Korciło mnie też, by wypróbować maske Natur Vital aloesową prosto z pudełka na ostatnie O. Tak jak myślałam, to jest genialna maska. Nic dodać, nic ująć.




 

Maska i skład:

 

Skład prosty, piękny i eklektyczny. Nic dodać, nic ująć. Komentować nie będe, bo lepsze odemnie zachwalały maskę już wielokrotnie. Tu i TU.  Ciężko mi sobie wyobrazić, by to cudo komuś nie pasowało...

Ale napiszcie, jeśli u was tak jest. Wiecie czemu? Napiszcie też, jeśli macie ciekawe sposoby na uzywanie aloesowego cuda Natur Vital. U mnie sprawdza się pod olej.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje!