sobota, 4 czerwca 2016

Mycie no poo maska Vatika z czarnuszka

Ponizej wynik ensperymentu. Zamianka Kallosa Color na Vatike z Czarnuszka.

1.) Wcierka Green Pharmacy olejek lopianowy z papryczka 4ml plus 1ml esencja Andrea, na kilka godzin
2.) Olejowanie krokoszem z oliwa z oliwek na Kallosa Aloe z glutem lnianym i aloesem, na 2h
3.) Mycie Vatika z czarnuszka, maska
4.) Maska Creightons Ketaine pol na pol z Schauma Fresh it up! z kropelkami panthenolu i aloesu, na 2
5.) Plukanka z gluta z odrobina aloesu



Wybrzydzam juz, bo i tak jest fajne w porownaniu do siana, jakie mialam jeszcze z miesiac temu, ale ta maska wydaje sie nie zmywac oleju tak fantastycznie jak Kallos. 
Bede musiala znalezc dla niej jakies inne zastosowanie. 

A moze to tylko moja paranoja Brudnych Wlosow sie odzywa. Jak zaczynalam z Kallosem, tez wydawalo mi sie ze sa brudne. W zasadzie ciagle uwazalam je za brudne, poki nie skatowalam ich SLSem. 




5 komentarzy:

  1. Nie wiem czy miałaś nadzieję, że jakoś pomożemy Ci to ocenić, ale jakby co to ja nie podejmę się tego ;D Warto popróbować parę razy, może przyłożyć się trochę bardziej do samego mycia i sprawdzić czy to coś zmieni... A jak nie to nie męczyć się i maskę zużyć zgodnie z przeznaczeniem - jeśli będzie za słaba to wzbogacać ją półproduktami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomoc zawsze sie przyda, ale te wszystkie dane sa bardziej dla mnie. Jakos latwiej mi na zdjeciach z opisami ocenic, co mi sluzy a co nie. Wiem, ze to dziwnie brzmi... ale jak nie widze wszystkich wersji kolo siebie to trace orientacje.

    Niemniej, kazdy jest tu mile widziany. Szczeolnie ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, to jest dobra metoda! Prowadzenie takiego "włosowego dziennika" poleca wiele blogerek. Ja też robiłam kilka podejść, ale najdłużej wytrzymałam parę tygodni ;) Oczywiście są potem różne sytuacje, w których żałuję, że nie mam takiej bazy danych... Ech! ;)

      Usuń
    2. Włosowy dziennik jest najlepszy - tylko on pomógł mi ogarnąć moje wybredniaki na głowie :D:D

      Autorko - włosy masz już w dużooo lepszym stanie, niż na początku, coś wspaniałego :)

      Usuń
  3. Masz racje. Bez tych wszystkich zdjec nie mialam pojecia co ja wogule robie z tymi kudlami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje!