czwartek, 16 czerwca 2016

Moja pierwsza maska pozadnie tunningowana.



1.) Olejowanie olejem jojoba na maske Alterra granat i aloes, na 2h
2.) Mycie maska Kallosem Color 
3.) Kallos Aloe 2 luzeczki z lyzeczka jogurtu naturalnego full fat, 8 kroplami oleju jojoba, 5 kroplami keratyny hydrolizowanej i 4 kropelkami panthenolu, na 2h
4.) Plukanka z glutem i aloesem
5.) Balsam Nivea do lokow na mokre wlosy

Koncza juz mi sie kosmetyki, czas leciec do Polski. Uwielbiam Biovax keratyna i jedwab, ale przeciez nie moge uzywac maski keratynowej za kazdym razem.

Po mojej pierwszej, ulepszonej masce mam kudly mocno skrecone (czyzby keratyna?), w dotyku dosc fajnie nawilzone i dosc ciezkie.
Jednak brakuje im blasku. Takiego jak, po Biovaxie. Byc moze wygladaja tak dobrze po nim, bo ma ten silikon. No zobaczymy, co przyszlosc kudlowa przyniesie...








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje!