czwartek, 23 czerwca 2016

Olej z pestek dyni, ocet i rumianek. Implanty dentystyczne.


1.) Wcierka Joanna Power Hair w ampułkach, włosy u nasady zabezpieczone olejem z pestek dyni, to na cala noc 
2.) Olej z pestek dyni na mokre włosy i mgiełkę Radical do włosów suchych, na 1h
3.) Mycie Kallosem Color z lyzeczka zielonej glinki
4.) Kallos multiwitamin na 1h
5.) Płukanka z naparu z rumianku z octem jabłkowym
6.) Kapka balsamu Nivea do loków na mokre włosy i Chi na koncowki



Obecnie przebywam w polszczy, gdzie czeka mnie seria tortur na fotelu dentystycznym (implanty...).
Zaczynam kochac ocet jablkowy. Nic tak nie wygladza mojego wiechcia. Smierdziuch jest nieziemski.
 Ze sobą wzięłam tylko odlewke Kallosa Color już zmieszanego w domu z glinka zielona.  Jak widać, skusiłam się na malutki kallosik Multiwitamin... Wiem, ze miałam odstawić silikony, ale nie mogłam się opanować. Rezultat jest interesujący. Wcale nie jestem zdziwiona, to jest naprawdę fantastyczna maska! Włoski mięciutkie, dociążone, żadnego puchu, mimo upału i szybkiego schnięcia. 

Co do innych nabytków, byłam grzeczna. Udało mi sie upolować Natur Vital z aloesem oraz Equilibra z aloesem. Kupiłam kilka Biovaxow, bez silikonow, za to z quaternium...ale co tam, od czegoś trzeba zacząć. Zaopatrzylam sie wreszcie w Jantar (zawiera polyquat.... kto by pomyslal....) i Cerkogel.  

Staram się czymś zając, bo bardzo boje się jutra.... Aha, drogie czytelniczki. Jeśli jesteście zainteresowane wysoce subiektywnym i krwawym postem o moim doświadczeniu z implantami dentystycznymi proszę mnie zmobilizować  do zapisania posta.


 

5 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię kallosa multivitamin ;) rozpoczęłam już mój drugi litrowy baniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka fajna... ze poki co diabli wzieli moj odwyk silikonowy... Pozdrawiam.

      Usuń
    2. To są w miarę lekkie silikony ;) i to po zapachu, jak dla mnie to na takie pogody to nawet wskazane ;)

      Usuń
    3. Tak, pewnie masz racje. 😀😀😀

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziekuje!