niedziela, 5 czerwca 2016

Esencja Andrea na porost wlosow. Dziala czy nie dziala...?

Zakupilam to ustrojstwo na Ebay za 1.20F. Przyszlo po dwoch tygodniach. Nie mialo kartonika.

Najpierw o samym ustrojstwie: ciecz o silnym zapachu imbiru i jakis innych orientalnych ziol. Lekko oleiste, ale po zetknieciu ze skora znika w przeciagu kilku minut. Wiem, bo zanim nalozylam to na glowe, zrobilam testy: na nadgarstku, na zgieciu lokcia i za uchem. Tam, gdzie zwykle dostje wysypki po zetknieciu sie z pylkami. Albo jakims chemicznym badziewiem.
Testy nic nie wykazaly. Zadnej reakcji ani od razu ani po trzech dniach. 

No wiec czas to wlozyc na glowe. 
Bede stosowac esencje Andra w proporcji 1ml Andrei na 4ml innej wcierki. Zamierzam uzywac kozieradki, a dwa razy w tygodniu oleju lopianowego z Green Pharmacy, z papryczka. Uzywam wcierek na noc przed myciem. Masuje skore glowy, bo lubie, opuszkami palcow, przez kilka minut.

Do obslugi ustrojstwa uzywam strzykawki 5ml. W strzykawce ponizej Andrea. Bezbarwna jest. Moz to jakas podroba. :-)



 


Tutaj mamy 1ml Andrei wymieszany z 4ml wywaru z kozieradki. Mieszalam w osobnym naczyniu (kapslu od wina...). Ciecze latwo sie lacza, Andrea zostawia malutkie babelki tluszczu na powierzchni, ale w strzykawce nie sa juz widoczne. Jak widac ponizej.  



 


Na zdjeciach ponizej miejsce z jakiego startuje. Wyciagnelam wszystkie bejbiki, jakie moglam znalezc palcem namoczonym w wodzie. Bejbiki mam byc moze po uzywaniu kostki Wardi Shan przez kilka miesiecy. Niestety, kostka suszy mi wlosy, wiec szukam innych opcji na porost. Moje wlosy sa strasznie zadkie.

Na zdjeciu po lewej pasmo kontrolne, jedyne, jakie udalo mi sie wyizolowac z mojej szopy. Na nim bede sprawdzac ewentualny przyrost. Nie zalezy mi na przyroscie tak, jak na gestosci. Zobaczymy, jak bedzie. 



              

Powiem szczerze, zupelnie nie wierze w odrastanie wlosow, we wcierki i w bejbihair. Podejzewam, ze kobiety zaczynajac stosowac wcierki zaczynaja po prostu bardziej zwracac uwage na bejbiki, ktore wedlug mnie kazdy ma. Prawdopodobnie tak tez bylo i ze mna i z Wardi Shan. Jestem czarnowidzem-pesymistka. Poki nie zobacze, nie uwierze. 

Zamierzam stosowac Andree az do wkonczenia buteleczki, co z moich obliczen, zajmie mi przy myciu glowy okolo 4 razy na tydzien, okolo 5 tygodni. 

Pokaze, co sie wydazy za 5 tygodni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje!