poniedziałek, 30 maja 2016

Bez silikonow. Darcie szamponem SLSem Bialy Jelen z chlorofilem.

No i w koncu musialam to zrobic. Darcie SLSem. Balam sie jak diabli. Ale nie jest zle. Myslalam, ze bedzie gozej. Pod silikonami sa wlosy, ktorych wczesniej nie bylo. Nie sa juz tak suche. Pilegnacja nie idzie na marne.

Plan byl taki:
1.) Wcierka z Vosene z kozieradka na cala noc i dzien (tak wyszlo...)
2.) Olej sezamowy pol na pol z olejem z krokosza na Kallos Aloe z odrobina panthenolu, na wilgotne wlosy, na 2 h
3.) Mycie Bialym Jeleniem z odrobina panthenolu, metoda kubeczkowa
4.) Ponowne, szybkie mycie Kallosem Color
5.) Alterra Granat i aloes maska z kapka oleju jojoba na 2h
6.) Plukanka z kapka gluta lnianego, soku ze swierzego aloesu i kroplami witaminy C
7.) Kapka Nivea balsam do lokow na morke wlosy


      


Znalazlam te witamine C na dnie szuflady i postanowilam wyprobowac. Niestety nie wiem, czy miala jakikolwiek wplyw na to, jak moje wlosy wygladaja. Ciagle za malo je znam. 

Witaminka taka: 
 



Ma to sens czy nie ma? Duzo gliceryny...

6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem sens jest, chociaż wolałabym taki produkt zaaplikować na twarz albo szyję i dekolt :D

    Moim zdaniem jak na SLSa to i tak efekt jest bardzo spoko, a na przyszłość definitywnie polecam po takim zdzieraniu zastosować jednak maskę, a nie odżywkę :) Ale poza tym to naprawdę wszystko elegancko przemyślane i skomponowane, to i efekty są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Alterze Granat i Aloes tkwi napis "maska" jak byk. Moze sa slabiutka ta maseczka po prostu jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to przepraszam :) W poście "co mam na półce" napisałaś, że to odżywka, więc tym się zasugerowałam :)

      Usuń
  3. A po jakimś czasie będzie jeszcze lepiej :):)
    Ostrożnie z tą witaminą C, choć kilka kropel nie powinno zrobić pogromu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jak na miesiąc pracy to jest naprawdę mega i czuję, że jeśli zrobisz kolejne zdzieranie za miesiąc to będzie fajne porównanie do dzisiejszego posta :)

      Usuń

Dziekuje!